Consumenten

TNT Post introduceert online verzendservice op Marktplaats

By 30 september 2010januari 29th, 2015No Comments

Gebruikers van Marktplaats kunnen voortaan hun verkochte goederen zelf thuis gemakkelijk verzendklaar maken. Door de lancering van een nieuwe online verzendservice van TNT Post kunnen zij nu zelf op elk gewenst moment verzendlabels met de bijbehorende frankering kopen en printen. De website van Marktplaats is het eerste platform waar deze nieuwe service van TNT Post wordt geïntegreerd. De nieuwe service is ook bereikbaar via de website http://www.tntpost.nl/verzendklaar

Het versturen van grote(re) pakketten en kleine pakjes die door de brievenbus passen, wordt nog makkelijker dankzij de online verzendservice. De nieuwe service sluit ook goed aan op de wens van TNT Post om klanten optimaal gemak te bieden én altijd bereikbaar te zijn. De verzending van goederen verloopt via de brievenbus, het dichtstbijzijnde postkantoor en kan in veel gevallen ook thuis worden opgehaald. Hiermee is het een aanvulling op de dienstverlening die al wordt geboden via de postkantoren van TNT Post.

Verzendkosten direct zichtbaar in Marktplaats-advertentie
De online verzendservice op Marktplaats biedt ook de mogelijkheid om via een rekenmodule de verzendkosten van het aangeboden product te berekenen. Deze kan de verkoper direct in de advertentie tonen. De koper ziet dan in één oogopslag wat de bijkomende kosten zijn wanneer het product wordt opgestuurd in plaats van opgehaald.

Marktplaats kijkt continu naar mogelijkheden om de handel tussen zowel consumenten onderling als tussen consumenten en bedrijven op de site nog beter te kunnen faciliteren. De samenwerking met TNT Post is hier een voorbeeld van.

Dankzij de online verzendservice en rekenmodule wordt het handelen op Marktplaats voor zowel kopers als verkopers nog transparanter en makkelijker.